Albury en Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van hogeschoolrotterdam - WaarBenJij.nu Albury en Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van hogeschoolrotterdam - WaarBenJij.nu

Albury en Melbourne

Door: Organisatie

14 Februari 2007 | Australië, Sydney

Even een kort bericht! De tijd vliegt en de 2 weken zitten er alweer bijna op! Maaar we hebben uiteraard nog een paar mooie dagen in Melbourne te gaan!
Eerst maar beginnen in Albury. Vrijdag vertrokken we met onze gehuurde bus uit Sydney naar Canberra! Na 4 uur rijden reden we Canberra binnen.. een paar foto's gemaakt van memorial of war en daarna weer verder gereden, de jongens waren deze weg heel blij met Kim ;-). In Albury megagroot huis,zwembad, basketbalveld,etc. Prima geregeld, want de hamburgers en drankjes stonden klaar...Op naar Melbourne!
Aangekomen bij het hostel tegenover de Mac,werden we vriendelijk geholpen door een heel vervelende chinees.. Kamers vielen tegen, maar douches etc zijn prima. We slapen er ten slotte alleen. Een paar dagen later zijn we er alweer bijna aan gewend ;-). Veel gezien: Great Ocean Road, Melbourne Park, Vodafone Arena, MCG, Aquatic Centre, de stad, council of Melbourne en we gaan zo eens naar het strand! De great ocean road was echt fantastisch, daar zijn weer wat moooie plaatjes geschoten en hebben we zelfs koala's gespot. De foto is gemaakt in het regenwoud. Gister heel gezellig gegeten, we kregen brood gratis en er ging 25% van de hele rekening af en naar de Bimbo Bar geweest met zijn allen, dat was echt weer fantastisch, gelukkig zijn er weer zo'n 200 foto's van gemaakt ;-)Morgen vertrekt iedereen naar verschillende plaatsen, waaronder voor sommige ook Nederland valt, maar wij gaan nog even door en vliegen morgen avond naar de Gold Coast.

Tot in Surfers Paradise ;-)

Groetjes!

• 14 Februari 2007 - 17:35

Ronald:

Hee Jeff en andere Aussiegangers leuk om weer wat van jullie te horen.
    Op naar de Gold Coast!

Groeten

• 14 Februari 2007 - 17:59

De Mok:

Berichtje voor "Oil of OLaz"

Ik heb aandelen in "Beautiful". Ze zoeken een vijftiger, die er uitziet als een veertiger.

Ik heb je maar aangemeld!!!!

• 15 Februari 2007 - 19:31

Jazz:

volgens mij is dat te ver fietsen ik ga wel voor dove hoef je geen maatje 36 meer te hebben. cu

• 21 Februari 2007 - 12:01

Olaz Meisje:

thx mok houd me aanbevolen